Wyszukiwanie symboli w czasie rzeczywistym Po godzinach Wiadomości przed wprowadzeniem do obrotu Flash Cytat Podsumowanie Cytat Wykresy interaktywne Ustawienie domyślne Należy pamiętać, że po dokonaniu wyboru będzie ono dotyczyć wszystkich przyszłych wizyt na NASDAQ. Jeśli w dowolnym momencie jesteś zainteresowany przywróceniem ustawień domyślnych, wybierz ustawienie domyślne powyżej. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub masz jakiekolwiek problemy ze zmianą ustawień domyślnych, wyślij e-mail na adres isfeedbacknasdaq. Potwierdź swój wybór: Wybrałeś zmianę domyślnego ustawienia Wyszukiwania wyceny. Będzie to teraz domyślna strona docelowa, chyba że ponownie zmienisz konfigurację lub usuniesz pliki cookie. Czy na pewno chcesz zmienić swoje ustawienia Mamy przyjemność zapytać Proszę wyłączyć blokowanie reklam (lub zaktualizować ustawienia, aby zapewnić, że javascript i pliki cookie są włączone), abyśmy mogli nadal dostarczać Ci najwyższej jakości wiadomości na temat rynku i dane, których możesz oczekiwać od nas. LVMHLouis Vuitton na nowo definiuje luksusowy marketing z NOWNESS Wcześniej tego lata LVMH Mot Hennessy Louis Vuitton zdobył nagrodę Webby Award za swój cyfrowy magazyn NOWNESS. uruchomiona na początku 2017 roku. Francuski dom mody - i największa na świecie firma luksusowa, prowadzona przez miliardera Bernarda Arnaulta - twierdzi, że jego treść jest niezależna od wydawcy i nazywa tę witrynę informacyjną. Przypomina francuski lub włoski Vogue. z multimediami (np. krótki film Daphne Guinness: Undressed był popularny w kręgach mody). Bez względu na to, jak jest zapakowany, jest to marketingowe zwycięstwo dla LVMH. i podąża za nową falą reklam luksusowych marek (w 2009 r. Burberry uruchomiło podobną stronę, Art of the Trench). Na przykład wiele firm produkujących dobra luksusowe zbudowało zespoły redakcyjne, które ułatwiają kontakty z ich markami: zmieniają relacje z klientami, produkując blogi, czasopisma cyfrowe i inne treści, które mogą dramatycznie zwiększyć zarówno częstotliwość, jak i głębokość interakcji. Womens Wear Daily poinformowało również o tym tegorocznym trendzie i rozmawiało z Miki Berardellim, dyrektorem ds. Marketingu w Tory Burch, o tym, jak zmienia się reklama luksusu: publikowaliśmy treści w autentyczny sposób, a jeśli zwiększało to naszą świadomość marki, to można zdefiniować jako reklamę. Jest to nowy sposób komunikacji z konsumentami. Jego podejście redakcyjne do opowiadania historii marki i przestrzeni mediów społecznościowych po prostu nadaje się do tego połączenia tak pięknie. Strony takie jak NOWNESS zacierają granicę między modą a artykułem redakcyjnym. ale te linie zostały zamazane od momentu powstania Vogue (1892) - zaledwie kilka dekad po urodzeniu Louisa Vuittona (1854). Udostępnij ten postSocit LVMH LVMH est le leader mondial des produits de luxe. W przedmiocie skargi o zwrot kosztów: - articles de mode et de maroquinerie (34,6). marques Louis Vuitton, Kenzo, Celine, Fendi, Marc Jacobs, Givenchy itd. - vins et spiritueux (12,8). champagnes (marques Mot amp Chandon, Mercier, Veuve Clicquot Ponsardin, Dom Prignon itp. n 1 mondial), vins (Cape Mentelle, Chteau DYquem itp.), koniaki (notamment Hennessy n 1 mondial), whisky (notamment Glenmorangie), itp. - parfums et produits cosmtiques (10,8). parafiny (marques Christian Dior, Guerlain, Loewe, Kenzo, itp.), produits de maquillage (Make Up For Ever, Guerlain, Acqua di Parma itp.), itp. - montres et bijoux (9,1). marques Bulgari, TAG Heuer, Zenith, Hublot, Chaumet, Fred itd. - autres (1,3). Le solde du CA (31,4) concerne essentiellement une rozłożenie dystrybucji slective assure au travers des chanes Sephora, DFS i des grands magasins Le Bon March i La Samaritaine. Fin 2018, la commercialization des produits est auure au travers dun rseau de 3 860 magasins dans le monde. La rpartition gographique du CA est la suivante. Francja (10), Europa (18), Japon (7), Asie (27), Etats-Unis (26,2) i autres (11,8).
10 kroków do zbudowania zwycięskiego planu handlu W biznesie jest stare powiedzenie: nie planujesz i planujesz porażkę. To może brzmieć glib, ale ci, którzy poważnie odnoszą sukces, w tym handlowcy, powinni przestrzegać tych ośmiu słów, jakby były napisane w kamieniu. Zapytaj każdego handlowca, który zarabia pieniądze w sposób ciągły, a oni ci powiedzą, masz dwie możliwości: możesz albo metodycznie podążać za pisemnym planem, albo nie. Jeśli masz pisemny plan inwestycyjny lub inwestycyjny, gratulacje Jesteś w mniejszości. Mimo że wciąż nie jest to absolutna gwarancja sukcesu, wyeliminowałeś jedną z głównych przeszkód. Jeśli twój plan używa wadliwych technik lub brakuje mu przygotowania, twój sukces nie nastąpi natychmiast, ale przynajmniej jesteś w stanie sporządzić wykres i zmodyfikować swój kurs. Dokumentując proces, dowiadujesz się, co działa i jak uniknąć powtarzania kosztownych błędów. Niezależnie od tego, czy masz już plan, oto kilka pomysłów, które pomogą Ci w tym procesie. Unik...
Comments
Post a Comment